وام بانک مهر ایران (وام ۲۰۰ میلیونی)

28 تیر 1401
۰ دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه

تورم و قیمت‌های سرسام آور در جامعه باعث شده است که دریافت وام، یکی از بهترین روش‌ها برای پیشرفت سطح زندگی باشد. چون شما با دریافت وام و پرداخت اقساط آن نیازی به پول یک‌جا برای خرید مسکن، خودرو، کالا و… نخواهید داشت. ضمن اینکه با برنامه‌ریزی مالی می‌توانید بودجه مورد نظرتان را به طور همزمان برای چندین کار، مصرف کنید.

یکی از این تسهیلات بانکی که به تازگی توسط بانک مرکزی اعلام و تصویب شده، وام ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران است. برای اینکه از جزئیات این وام، شرایط و مدارک مورد نیاز آن مطلع شوید، با ما همراه باشید.

جزئیات وام ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران

در اواخر سال ۱۴۰۰، بانک مرکزی بخشنامه وام ۲۰۰ میلیونی را تصویب و تایید کرد. در همین راستا بانک مهر ایران، تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی خود را به افراد واجد شرایط اعطا می‌کند. لازم به ذکر است که سقف این تسهیلات تا سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بوده و در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰، رقم آن به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است (نظر شما درمورد مبلغ افزایش این وام چیست؟ آیا با وجود تورم و گرانی این روزها، ۲۰۰ میلیون تومان وام کافی است؟ ممنون می‌شویم نظر خود را در کامنت‌‌های این مطلب با سایرین به اشتراک بگذارید). حالا که از جزییات این تسهیلات و مبلغ وام مطلع شدید، وقتش رسیده که از شرایط دریافت وام هم آگاه شوید تا اگر از واجدین شرایط هستید، با خیال راحت برای دریافت این تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کنید. پیش از می‌توانید به انواع وام بانک مسکن هم فکر و از تسهیلات آن برای خرید خانه و یا تعمیر آن استفاده کنید. چرا که تسهیلات بانک مسکن هم شرایط نسبتا مناسبی دارد.

شرایط دریافت وام بانک مهر ایران چیست؟

از ‌آن جایی که معمولا افراد زیادی برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام می‌کنند، بهتر است حتما از واجدین شرایط باشید تا هم به راحتی وام خود را دریافت کنید، هم درگیر فرآیند کسل‌کننده سلسه‌مراتب بانکی نشوید. شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران به شرح زیر است:

  • در بانک مهر ایران افتتاح حساب کنید؛ 
  • در بانک سپرده‌گذاری کنید و مدت ۳ ماه از خواب سپرده شما بگذرد؛
  • ۳ ضامن رسمی به بانک معرفی کنید؛
  • به عنوان متقاضی وام، اصلا چک برگشتی یا بدهی به سیستم بانکی نداشته باشید؛
  • مبلغ ناچیزی را صرف هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی کنید؛
  • در نهایت ارائه این تسهیلات، به بودجه شعب و ابلاغیه بانک مرکزی بستگی دارد؛
بهتر است بخوانید:  همه چیز در مورد: سَند شورایی

حتما حواستان باشد که موقع درخواست وام، انواع تسهیلات بانکی را بررسی کنید تا بهترین تسهیلات را انتخاب و شرایط راحت‌تری را تجربه کنید. برای اینکه از وام‌های بانکی دیگر غافل نمانید، همین حالا وارد صفحه وام بانکی در مجله مسکن رضا شوید و درباره آن مفصل بخوانید و اطلاعاتتان را افزایش دهید. همچنین اگر انتخابتان وام قرض‌الحسنه مهر ایران است، از شرایط سود و بازپرداخت آن هم مطلع شوید تا با دید بازتری به شعب این بانک مراجعه و درخواست وام ۲۰۰ میلیونی خود را مطرح کنید.

میزان سود و شرایط بازپرداخت وام بانک مهر ایران 

طرح وام ۲۰۰ میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴ درصد و حداکثر زمان پرداخت ۶۰ ماهه اعطا می‌شود. یعنی شما در هر ماه تقریبا مبلغی معادل ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان می‌پردازید. البته لازم به ذکر است که تا سال گذشته، مدت زمان بازپرداخت اقساط توسط بانک مهر ایران، ۳۶ ماهه تعیین می‌شد که خوشبختانه از سال جدید باتوجه به افزایش مبلغ وام، مدت بازپرداخت اقساط هم زیاد شده است. پس اگر تمایل دارید از این تسهیلات بانکی استفاده کنید، با مراجعه به شعب بانک مهر ایران افتتاح حساب کنید و بعد از ۳ ماه درخواست وام دهید. 

بهتر است بخوانید:  همه چیز در مورد: وام بلاعوض

پیرو افزایش وام قرض‌الحسنه بانک مهر ایران از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان، خالی از لطف نیست که بدانید، سقف وام اشتغال‌زایی در بانک مهر ایران، از ۱۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است. 

 

حالا که صحبت از وام اشتغال‌زایی شد؛ ما تصمیم گرفتیم خیلی مختصر درباره سایر تسهیلات بانک مهر ایران صحبت کنیم و شرایط آن‌ها را بررسی کنیم.

۳ نمونه از سایر تسهیلات بانک مهر ایران

بانک مهر ایران هم مانند سایر بانک‌ها و سامانه‌های مالی علاوه بر وام ۲۰۰ میلیونی، انواع وام و تسهیلات را ارائه می‌دهد که شما می‌‌توانید با افزایش سطح دانش خود در این باره، برای دریافت هرکدام از آن‌ها که واجد شرایط هستید، اقدام کنید. ما ۳ نمونه از طرح‌های بانک مهر ایران را بررسی کرده‌ایم.

طرح پیوند مهر ایران

این بانک در راستای تامین نیازهای ازدواج جوانان، تسهیلاتی را به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و با سود ۴ درصد اعطا می‌‌کند. شرط دریافت این وام خواباندن سپرده شما در بانک مهر ایران به مدت یک سال است. ضمن اینکه به یک ضامن رسمی هم نیاز خواهید داشت. حداکثر زمانی که برای بازپرداخت این تسهیلات تعیین می‌شود، ۳۶ ماه است. 

طرح مهر آتیه نوین

اگر شما جزو والدینی هستید که می‌خواهید برای آینده فرزندتان برنامه‌ریزی کنید، می‌توانید از این طرح بهره‌مند شوید. برای این کار لازم است که در بانک مهر ایران افتتاح حساب کنید. بعد از آن به مدت ۱۰ سال، ماهیانه و یا سالیانه مبلغی را به حساب خود تزریق کنید؛ بعد از ۱۰ سال مبلغ مشخصی را باتوجه به میانگین حساب خود از بانک دریافت کنید. نرخ سود این وام، ۴ درصد و مدت زمان بازپرداخت اقساط، ۶۰ ماهه است. حالا که صحبت از آینده نگری و دوراندیشی شد، می‌توانید از وام مسکن جوانان هم برای فرزندتان استفاده کنید. برای آنکه از جزئیات این وام و شرایط و نحوه دریافتش آگاه شوید، به صفحه وام مسکن جوانان در مجله مسکن رضا مراجعه کنید و مفصل درباره آن بخوانید.

بهتر است بخوانید:  وام جعاله + راهنما و شرایط دریافت

کالا کارت مهر ایران

این بانک در راستای خرید مایحتاج منزل و کالاهای ضروری شما، طرح کالا کارت را تا سقف ۵۰ میلیون تومان و سود ۴ درصد ارائه می‌دهد. شما با دریافت این تسهیلات می‌‌توانید کالاهای مورد نظرتان را از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر، خریداری کنید. حداکثر زمان بازپرداخت اقساط ۱۸ ماه است. ضمن اینکه موقع درخواست وام لازم است یک ضامن رسمی به بانک معرفی کنید. در نهایت برای آنکه این طرح به شما تعلق بگیرد، به هیچ عنوان نباید چک برگشتی و بدهی به سیستم بانکی داشته باشید. شما کدام طرح را از باقی آن‌ها مناسب‌تر و بهتر می‌دانید؟ نظرتان را نسبت به این موضوع در کامنت‌های همین مطلب، با سایر افراد به اشتراک بگذارید.

اگر شما هم مثل اکثر افراد از وجود ضامن در شرایط اکثر بانک‌هاخسته هستید، اصلا نگران نباشید! ما یک مورد وام بدون ضامن در بخش پایانی این مطلب به شما معرفی کرده‌ایم، تا علاوه بر اینکه لذت دریافت یک وام راحت را بچشید، کالاهای مورد نظرتان را از صدها فروشگاه متنوع بخرید و نیازتان را رفع کنید. 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه