دریافت وام خرید کالا بانک رفاه + شرایط

25 تیر 1401
۰ دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه: ۳ دقیقه

بسیاری از افراد با نو شدن سال و رسیدن بهار، به سراغ خرید لوازم خانگی جدید و تغییر دکوراسیون خانه می‌روند. اگر شما هم چنین ایده‌ای در سر دارید، اما بودجه‌تان برای انجام چنین کاری کفایت نمی‌کند، می‌توانید از مزایای وام استفاده کنید. بسیاری از بانک‌ها و سامانه‌های مالی، وام خرید کالا را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند، اما مبلغ و شرایط دریافت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

وام بانک رفاه نمونه‌ای از این تسهیلات است که به بازنشستگان و حقوق‌بگیران این بانک تعلق می‌گیرد. برای آن‌که بیشتر از چندوچون این وام بدانید، پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب از مجله مسکن رضا را مطالعه کنید.

 

ثبت‌نام وام بانک رفاه

بانک رفاه برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران از این بانک، «طرح رفاه کالا» را ارائه کرده است. متقاضیان در این طرح می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک وام دریافت کنند تا انواع لوازم خانگی را به صورت اقساطی تهیه کنند. متقاضی حتماً باید حقوق بازنشستگی خود را از بانک رفاه دریافت کند تا بتواند از این طرح استفاده کند. البته این طرح تنها مختص مستمری‌بگیران نیست؛ هر شخصی که حقوقش از طریق شعب بانک رفاه واریز می‌شود، می‌تواند در طرح رفاه کالا ثبت‌نام کند.

نکته: در طرح جدید بانک رفاه، تمامی کارمندان بخش‌های دولتی و خصوصی که حقوق آن‌ها از طریق بانک رفاه پرداخت می‌شود، می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از این بانک وام دریافت کنند. برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی، علاوه بر شرط دریافت حقوق از بانک رفاه، باید یک ضامن معتبر به همراه نامه کسر از حقوق و چک یا سفته به بانک معرفی کنید.
 

وام بانک رفاه بدون ضامن

وام رفاه به پیش‌پرداخت نیازی ندارد و برای دریافت آن نیازی به سپرده‌گذاری طی زمانی مشخص نیست. از دیگر ویژگی‌های این وام می‌توان به سود پایین آن اشاره کرد. وام خرید کالا در رفاه با سود ۱۵ درصد ارائه می‌شود و بازپرداخت آن به صورت اقساط ۳۶ ماهه است. یکی از نکات مهم برای استفاده از وام بانک رفاه، بدهکار نبودن متقاضی به بانک و نداشتن چک برگشتی است. وام خرید کالای بانک رفاه به چک و ضامن نیاز ندارد و فیش حقوقی کارمندان و حقوق‌بگیران از رفاه کافیست.

بهتر است بخوانید:  همه چیز در مورد هزینه های جانبی خانه

 

وام بانک رفاه برای استفاده از خدمات بیمه

وام فوری بدون ضامن بانک رفاه علاوه بر خرید کالا به خدمات درمانی پزشکی هم تعلق پیدا می‌کند. این وام با عنوان «طرح رفاه دانا» معرفی شده است و مختص افرادی است که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند. مبلغ این وام حداکثر ۴ میلیون تومان است و با کمک آن می‌توانید از خدمات بیمه دانا استفاده کنید. این وام نیازی به ضامن ندارد و فیش حقوقی فرد برای ضمانت کافیست. زمان بازپرداخت این وام حداکثر یک‌سال است و سود آن در حدود ۶ درصد محاسبه می‌شود. این مبلغ برای خدمات دندانپزشکی می‌تواند پرفایده باشد. بنابراین اگر مستمری‌بگیر هستید یا حقوقتان را از بانک رفاه دریافت می‌کنید، می‌توانید از وام دندانپزشکی بانک رفاه استفاده کنید. یادتان باشد که فرد متقاضی هرگز نباید به بانک بدهکار باشد.

اگر شما از وام رفاه به‌منظور خرید کالا استفاده کرده‌اید، می‌توانید نظرتان را در مورد این وام، در پایین این مطلب بنویسید و تجربه خودتان را با دیگر کاربران مسکن رضا به اشتراک گذارید.

بهتر است بخوانید:  ویژه: راهنمای دریافت وام ودیعه مسکن 1402
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه