تمدید قرارداد اجاره نامه + بایدها و نبایدها

16 بهمن 1400
۰ دیدگاه
تمدید قرارداد اجاره نامه
زمان تقریبی مطالعه: < 1 دقیقه

قرارداد اجاره به عنوان یکی از مهم ترین قراردادهای مسکنی کشور به شمار می رود که در حال حاضر با توجه به افزایش نرخ های کمیسیون در بحث انعقاد قرارداد بسیاری مالکان و مستاجران ترجیح می دهند که بدون حضور در بنگاه های املاک اقدام به نوشتن قرارداد و به اصطلاح پشت نویسی کنند.

البته تمدید قرارداد اجاره خانه و آپارتمان باید طبق اصول و قوانین کشور انجام شود تا مالک و مستاجر در آینده دچار مشکل نشوند.

در صورتی که تمدید قرارداد اجاره خانه در بنگاه معاملات املاک و توسط مشاوران املاک دارای پروانه کار انجام شود بـه این علت کـه این افراد متخصص با این گونه مسائل بین موجر و مستاجر، آشنایی بیشتری دارند به طور قطع برای مالک و مستاجر بهتر خواهد بود.

اما در صورتی که مالک و یا مستاجر قصد داشته باشد بدون حضور در بنگاه قرار داد بنویسد و یا به اصطلاح پشت نویسی کنند باید به نکاتی در این بخش توجه کنند.

بهتر است بخوانید:  چه مواردی معامله ملکی را برهم میزند؟

در این پُست قصد داریم نکات مهم و کلیدی در خصوص تمدید قرارداد اجاره نامه را شرح دهیم که در قالب یک فیلم کوتاه ارائه شده است.

با ما همراه باشید تا از زبان کارشناس و مدیر دفتر املاک رضا ، آقای سیّد محمّد رضا مسعودی ، توضیحات کاملتری را در اختیار شما بگذاریم.

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه