عقد قرارداد غیر حضوری

24 شهریور 1400
۰ دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه: ۲ دقیقه

هم اینک این امکان فراهم گردیده است که بدون نیاز به مراجعه به دفتر املاک “مسکن رضا” درخواست اعزام کارشناس دفتر املاک را نموده و اقدام به عقد قرارداد توسط کارشناس و مشاور املاک نمایید.

در صورتی که شرایط حضور در دفتر املاک برای طرفین یا یکی از آنها مهیا نباشد ، طرفین میتوانند پس از تماس و هماهنگی با دفتر املاک ، نسبت به اعزام کارشناس و مشاور دفتر املاک در محل مورد نظرشان اقدام کنند.

انواع قرارداد اعم از خرید و فروش، رهن و اجاره،پیمانکاری یا مشارکت در ساخت و.. به صورت رسمی در قالب قرارداد سه برگی اصلی به همراه قرارداد الکترونیکی (همراه با کد یکتای رهگیری و هولوگرام معتبر) در محل نظر شما در همان زمان انجام و صادر خواهد شد.پس از تایید هویت طرفین و دریافت استعلام های لازم در کوتاه ترین زمان و به صورت الکترونیک، قرارداد به امضاء و تایید کارشناس حقوقی خواهد رسید.

بهتر است بخوانید:  پرسش و پاسخ در زمینه مشارکت در ساخت

همچنین تمامی تبادلات مالی و غیر مالی اعم از دریافتی ها،پرداختی ها و.. در همان زمان صورتجلسه قرارداد خواهد شد.

برای استفاده از این خدمت طرفین پس از توافق و هماهنگی میتوانند با دفتر املاک تماس و پس از شرح توضیحات مربوط به نوع قرارداد ، آدرس و زمان تعیین شده را به دفتر املاک “مسکن رضا” اعلام نمایند.

توجه: حداقل دو ساعت قبل از زمان تعیین شده جهت عقد قرارداد در تهران و یا دو روز قبل برای شهرستانهای اطراف تهران، با دفتر املاک “مسکن رضا” تماس و هماهنگی های لازم را صورت دهید.این خدمت در حال حاضر فقط برای شهر تهران و شهرستانهای اطراف تهران میسر میباشد.

* جهت هماهنگی و تعیین زمان میتوانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

شماره تماس های ثابت (ساعات کاری): ۰۲۱۶۶۰۱۵۶۴۳  –  ۰۲۱۶۶۰۱۲۲۹۷

شماره تماس های همراه ( ۹ صبح تا ۹ شب): ۰۹۱۹۳۲۴۲۴۰۱  –  ۰۹۱۹۳۲۴۲۴۰۰

ایمیل (احتمال پاسخ با تاخیر): info@maskan-reza.ir

آدرس: تهران – انتهای اتوبان یادگار امام (ره) – خیابان دستغیب (بین یادگار و استادمعین) – نبش کوچه کریم کوهی – پلاک ۱۹۷ – مسکن رضا

بهتر است بخوانید:  قرارداد مشارکت مدنی و انواع آن
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه