راهنمای ثبت نظرات

8 تیر 1401
۴ دیدگاه
زمان تقریبی مطالعه: < 1 دقیقه

از حُسن اعتماد شما متشکریم و مفتخریم که توانسته ایم به شما بزرگواران خدمت کنیم.اگر در حال مطالعه این محتوا هستید به این معناست که از خدمات “مسکن رضا” بهرمند شده اید و از طریق دعوتنامه،به این صفحه هدایت شده اید.در جهت بهبود فرآیند خدمات “مسکن رضا” ، خواهشمندیم با صرف زمان حدودا دو دقیقه ، نظر و امتیاز خود را نسبت به کیفیت خدمات و فعالیت دفتر املاک “مسکن رضا” ثبت نمایید.برای ثبت نظر و امتیاز ، لطفا از راهنمای تصویری زیر استفاده کنید.

انجام این مراحل از طریق هر نوع دستگاه با هر نوع پلتفرم (موبایل ، کامپیوتر ، تبلت و..) به سادگی قابل انجام است.

میتوانید از فیلم کوتاه آموزشی یا متن راهنما ، در ادامه استفاده کنید.

فیلم آموزشی کوتاه (۳۰ ثانیه):  

مرحله اول: این کلمه را در گوگل جست و جو کنید: مسکن رضا

مرحله دوم: پس از جست و جوی نامِ “مسکن رضا” ، تصویر و آدرس دفتر املاک رضا در اولین نتیجه برای شما نمایش داده میشود.اگر نتایج به زبان انگیسی نمایش داده میشوند ، روی دکمه “ثبت نظر” یا “Review” کلیک کنید.

مرحله سوّم: تعداد ستاره را انتخاب کنید.اگر مایل بودید میتوانید نظر متنی خود را به صورت کوتاه و خلاصه وارد کنید.سپس روی دکمه “انجام” یا “Done” کلیک کنید.

از همکاری شما در جهت بهبود کیفیتِ خدمات در “مسکن رضا” متشکریم!

اشتراک گذاری:

۴ دیدگاه

  1. امینی
    ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
    | پاسخ
    | پاسخ

    درود . مشاور املاک رضا یکی از بهترین های منطقه ست . حرفه ای ، باوجدان ، بااخلاق و درکل انسان واقعی هستن آقایون مهندس مسکن رضا.سلامت و موفق باشن

  2. رامین
    ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
    | پاسخ
    | پاسخ

    اوکی 🤗

  3. مصطفی اقاخانی
    ۹ دی ۱۴۰۲
    | پاسخ
    | پاسخ

    با سلام و احترام از شما متخصص در امور املاک آقای مسعودی.از توضیحات کامل و متین شما که مرا در این امور راهنمایی کردید بسیار قدر دانم ممنون

ارسال دیدگاه